hellurei taas pitkästä aikaa!
olin tnä tallilla ratsastamassa! oli ehkä hurjin tunti pitkää aikaa ku en oo menny hemmolla pitkää aikaa ! ainakaa kahtee vuotee ja nyt menin sillä! en ite tykkää siitä kovin paljo koska se vetää niin paljo, tai voi se olla mun osaamisen puutettaki! ::DD ps. Iida oli meidän tunnilla Lillalla
pss. LUKEKAA KAIKKI IIDAN BLOGIA!!!! http://www.tinkerlilla.blogspot.com/
minä ja Hemmo
Lilla ja Iida!♥
Lilla, Iida ja Susa ♥
true rider -98 :DD♥
keskiviikko 28. maaliskuuta 2012
tiistai 20. maaliskuuta 2012
hellurei ja rommia pullo.. vai mite se meni?
heippistä vaa kaikille! nyt on paljon asiaa! eli alotetaan vaikka vähän kaukaisemmista asioista! :D
asiani koskee 16.2 pidettyyn 3 Doors Down:in keikkaan, jota lämppäämässä oli Seether! molemmat oli tooosi ihania! eli siis keikka oli Helsingin jäähallissa, ja oltiin hotellissa yötä. se oli kerta kaikkiaan onnistunu reissu! :D
ostin ihanan viltin Kärkkäisiltä! makso vaa jtn 25e ja on muuten kaikille vilukissoille hyvä koska ainakaa kylmä tällä viltillä ei tuu! :) eli toisin sanoen minulle luotu :) sit ostin kärkkäisiltä vielä Iron Maidenin paidan makso 20e. sit oli pakko vielä ostaa Rammsteinin kokoelma levy 20e :) tykkääntykkääntykkään!
sitten seuraavaan asiaan!
vanhenin vuoden tässä 18.3 YAY en juhlinu synttäreitä ollenkaa, toki äiti mulle kakun leipo mut muute en juhlinu :) Äiti tilas mulle lahjaks Iron Maidenin The Trooper-hupparin! joka on aika maukas!<3
sitte sain aikaseks n. kuukaus sitte alkaa venyttämään toistakin korvaa, ja jos voi sanoa nii hyvin oon edenny, nimittäin nyt on jo kasimillinen toisessaki korvassa! :) (toisessa on 10mm)
ps. hiihtolomalla jenni ja eve oli kalmarissa! kamala ikävä ollu noita !<3
ens vklp sisko täyttää 16, pitäs kavereiden kesken sitä juhlistaa jotenki ! :)
ihanan rennolta kaikki tuntuu vihdoinki! ehkä tuo kevät vaikuttaa jotenki, ku huomaa et kesälomaan ei oo enää kauan ni ei stressaa ! :)
jospa tää saarna loppuis tähä!
kiitän!
asiani koskee 16.2 pidettyyn 3 Doors Down:in keikkaan, jota lämppäämässä oli Seether! molemmat oli tooosi ihania! eli siis keikka oli Helsingin jäähallissa, ja oltiin hotellissa yötä. se oli kerta kaikkiaan onnistunu reissu! :D
ostin ihanan viltin Kärkkäisiltä! makso vaa jtn 25e ja on muuten kaikille vilukissoille hyvä koska ainakaa kylmä tällä viltillä ei tuu! :) eli toisin sanoen minulle luotu :) sit ostin kärkkäisiltä vielä Iron Maidenin paidan makso 20e. sit oli pakko vielä ostaa Rammsteinin kokoelma levy 20e :) tykkääntykkääntykkään!
sitten seuraavaan asiaan!
vanhenin vuoden tässä 18.3 YAY en juhlinu synttäreitä ollenkaa, toki äiti mulle kakun leipo mut muute en juhlinu :) Äiti tilas mulle lahjaks Iron Maidenin The Trooper-hupparin! joka on aika maukas!<3
sitte sain aikaseks n. kuukaus sitte alkaa venyttämään toistakin korvaa, ja jos voi sanoa nii hyvin oon edenny, nimittäin nyt on jo kasimillinen toisessaki korvassa! :) (toisessa on 10mm)
ps. hiihtolomalla jenni ja eve oli kalmarissa! kamala ikävä ollu noita !<3
ens vklp sisko täyttää 16, pitäs kavereiden kesken sitä juhlistaa jotenki ! :)
ihanan rennolta kaikki tuntuu vihdoinki! ehkä tuo kevät vaikuttaa jotenki, ku huomaa et kesälomaan ei oo enää kauan ni ei stressaa ! :)
jospa tää saarna loppuis tähä!
kiitän!
perjantai 2. maaliskuuta 2012
suhteessa kyllä!
Ollaan mykyn kanssa vilmalla kaksi yötää! oujee, mässäillää täällä vaa kaikkea ja katotaa kaikkia siistejä leffoja! :D unohin kameran kotii joten mullei oo kuvia :( ja oon itelleni luvannu että en ota netistä tähä blogiin kuvia, joten hiukkasen on tylsä blogimerkintä :D ♥ nohnoh. ja loppuja tästä illasta ei kerrrotakkaa. Se on moro, pari fiilistely biisiä tähä loppuu :>
♥
♥
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

