Two Steps From The Move
tiistai 1. toukokuuta 2012
herra pääministeri
terve kaverit!
olin lauantaina kattomassa heppaa jonka nimi on Mr Prime Minister s-postista löytyy kuvia. eli siis, hevonen tulee meille kesäkuun alusta :) mullakai ei ollu mitää järkevää aihetta tässä postauksessa :D byebye.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti