tiistai 1. toukokuuta 2012

herra pääministeri

terve kaverit!
olin lauantaina kattomassa heppaa jonka nimi on Mr Prime Minister s-postista löytyy kuvia. eli siis, hevonen tulee meille kesäkuun alusta :) mullakai ei ollu mitää järkevää aihetta tässä postauksessa :D byebye.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti